tiistai 24. elokuuta 2010

Sorsastusta- kokeen muodossa ja ilmankin...

Muutaman vuoden tauon jälkeen varasin tuon "avauspäivän" vapaaksi töistä, ja ihmeen kaupalla se onnistuikin. Tarkoitus oli tosin ensin lähtä Helsinkiin U2-konserttiin (no ei saatu lippuja), sitten kavereita treffaamaan Hyrynsalmelle (en uskaltanut lähteä omalla autolla kun se on jättänyt tien päälle 3 kertaa viimeisen kahden viikon aikana). Lopulta mulla oli vapaapäivä, eikä oikeen mitään tekemistä... Sittenpä soitteli Raija jahtiin, ja sinne sitten lopulta päästiinkin ihan perille saakka. Perjantaina saatiin kymmenkunta heinuria, lauantain iltalennolla sitten ei niin mitään :( Sunnuntain iltalennolle olin sopinut Lukelle käytännönkokeen, ja perhana, että jännitti! Mä en koe normaalisti olevani mikään jännittäjätyyppi, mutta sunnuntaina jännitin  ihan kaikkien edeltävienkin vuosien puolesta. Ihme, kun en sössinyt koiran työskentelyä tmv kun olin niin hermona. No, eihän tuo nyt normaalia jahti-iltaa kummempi "kokeilu" ollut; Luke oli ihan jees (ohjaajasta huolimatta, todella!), ja käyttövalion kanssa sieltä sitten yöllä kotiuduin. Uskomatonta, mutta totta; ei kyllä meinaa millään käsittää, että tuo mun pikkukoiruus on kva... Kiitokset vielä Penalle tuomaroinnista, pojille (Vesku ja Pekka) ampumisesta ja Marialle henkisestä tuesta ;=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti